maandag 11 september 2017

Planning.... en een winnaar

De meiden zijn weer naar school, het drukke leven is weer begonnen. Maar tegelijk ook de rust weergekeerd, met iets meer tijd voor mezelf. Tijd om in alle rust te naaien. Er ligt een poef te wachten op vulling (benieuwd wat de postbode vindt van die doos met 150 liter piepschuim bolletjes), een shirt voor mezelf half af, er is reparatiewerk gedaan (blegh maar het ligt me nu tenminste niet meer aan te staren in de naaikamer) en... er worden plannen gesmeed voor een winterjas voor mezelf.... En natuurlijk de meiden moeten nodig kleding met lange mouwen hebben, want die herfst is er echt wel wat eerder dan gewenst. Ook is er tijd om weer blogberichten te schrijven. Dus binnenkort meer hier op de blog. 

Maar tijdens het naaien en het maken van al die plannetjes vergat ik één ding, een willekeurige winnaar voor de stof uit mijn vorige blogbericht. Google hielp me een handje.


Dus... MultiVroon, de stof is voor jou! Misschien kan jij me het verlossende antwoord geven, is het nu katoen of toch viscose?

1 opmerking: